söndag 20 december 2020

Laptop-fodral från Dior, leggings med hög midja och en ljus vinterjacka

Igår blev det en skön långlöprunda, då jag inte tränat något på ca två veckor, ska ta en löprunda även senare idag och imorn blir det en shoppingrunda på stan, behöver bland annat köpa en ny dammsugare, då min plötsligt gick sönder nyligen. Dammsuger hemma nästan varje dag annars!

Har specifika onlineshoppingdagar vid datorn och likaså gäller andra saker jag planerar vid datorn inom skönhet och mode, på inköpslistan har jag att köpa ett laptop-fodral till min nya vita laptop och ska även köpa en ljus vadderad kort vinterjacka som är så fint till byxor med hög midja.

Imorn ska jag nog ha på mig ett par svarta tunna leggings med hög midja, högklackade stövletter, en ribbad figurnära topp och en snygg vadderad jacka, kommer antingen platta håret eller ha det lite vågigt.  

På skönhetslistan i vinter har jag att göra filler i överläppen, fransk manikyr varje månad och fortsätta med mina hud- och hårvårdsbehandlingar hemma!