tisdag 15 december 2020

Inredning till hemmakontoret

Det var så skönt med en promenad runt Kungsholmen idag, hade på mig ett par blå treggings, brun pälsjacka, dimrosa sjal, rosa kashmirpannband, vinröda yllehandskar, svarta promenadskor och en brun väska. 

Sedan var jag en sväng på stan och imorn tänkte jag ta en skön löprunda!

Kommer blogga både från soffan, caféer och från hemmakontoret sedan i den nya lägenheten och letar just nu inspiration och inredning till mitt fina hemmakontor, där jag ska mode- och skönhetsblogga samt planera bröllop, heminredning, resor och annat! Tänkte köpa en ljusrosa bordslampa, denna gröna vas från Svenskt Tenn, block, förvaring, en ny vit dator och lite annat! 

Älskar denna vas Iris från Svenskt Tenn som passar många typer av snittblommor, ska även köpa en ny rosa tulpanvas i glas.