fredag 25 december 2020

Barbies födelsedag och julhelg 💖

Fyllde Är i tisdags och igÄr var ju julafton, spenderat hela helgen i min fina lÀgenhet i Stockholm.

I mellandagarna ska jag gĂ„ en svĂ€ng pĂ„ stan och handla nya fina underklĂ€der och lite hudvĂ„rd bland annat, gillar underklĂ€der i mesh/spets mycket och ska Ă€ven se om jag hittar plisserade set plus ett par vita strumpbyxor. 

PĂ„ julafton hade jag pĂ„ mig en ribbad figurnĂ€ra klĂ€nning i storlek small med ett par grĂ„ strumpbyxor och vita innetofflor i pĂ€ls. 

Eftersom jag alltid varit sĂ„ smal och perfekt och noggrann med maten har jag aldrig gillat julmat, sĂ„ igĂ„r blev det kokt ekologisk quinoa med grönsaker till middag efter julaftonslöpning pĂ„ dagen! 

Som trÀningsÀndring springer jag numera kortare löppass Àn tidigare. Fler bilder frÄn senaste dagarna finns pÄ min Instagram, god fortsÀttning!