lördag 20 februari 2021

Barbies vĂ„rstil SS/21 💛

PĂ„ min Instagram finns bilder frĂ„n de senaste dagarna som gĂ„tt, igĂ„r gjorde jag i ordning en fredagslyxig fruktsallad med bl a Ă€ppelbitar och upptinade hallon, vegansk soyghurt, kanel och lite olivolja plus cleanse tea till helgfrukost, dricker cleanse tea varje dag. 

Sedan hade jag hĂ„rkur med Björn AxĂ©n schamponering och balsam och tog en lĂ„ngpromenad pĂ„ DjurgĂ„rden, dĂ€refter blev det mitt persiska rĂ„ris med vitkĂ„l och kidneybönor till middag! 

Ser fram emot att plocka fram och organisera vĂ„rklĂ€der i helgen, dĂ€r jag haft vissa plagg nedpackade, kommer ha alla vĂ„r- och sommarklĂ€der i storlek XS/36. 

Barbie gillar att alltid vara benigt smal Äret runt och följer enligt "cleanse life" min egna perfekta ekologiska vegan- fastediet plus cardiotrÀning för att alltid hÄlla lÄg vikt! Fryser direkt ut folk som förstör min diet och skönhet.