tisdag 9 februari 2021

Alla icke-älskvärda stockholmskvinnor förutom smala och vackra Rebecca lassar i sig kladdkaka med vispgrädde

Jag behöver ingen man för att hålla mig smal och vacker och perfekt som jag alltid varit och av alla fd tjejkompisar jag umgåtts med sedan tonåren har jag alltid varit smalast och vackrast och den som tackat fet-nej till allt som kan kategoriseras som onyttigt. 

Så äckligt det ser ut med dessa stora lass av kladdkaka med vispgrädde, är det gott med kladdkaka? Har aldrig testat.

Stort usch för semlor dessutom och jag kommer inte äta någon semla på Fettisdagen i år eftersom jag går på diet, kommer inte äta ens en mini-vegansk semla och har inte ätit en semla på säkert tjugo år. 

För mig är det BIG NO till allt som inte är rent, glutenfritt, veganskt och ekologiskt!