söndag 13 september 2020

Seamless leggings

Tränade inget igår, så blev en skön långlöprunda idag och sedan hade jag på mig ett par svarta seamless leggings med en svart sweatshirt efter löppasset, till middag ikväll har jag druckit spenatjuice och ätit lite yoghurt med kvarg.

Imorn ska jag tvätta håret med schampo och balsam från Björn Axén och sedan föna det vågigt med varmluftsborsten, får se om jag väljer en kjol eller klänning med nylonstrumpor som framhäver mina beniga ben eller ett par snygga byxor imorn!

Nästa vecka ska jag putsa fönster och köpa nya blommor, bland annat en hängande höstfin blomväxt till ampeln i köksfönstret och så kommer mamma hit på besök med kläder hon beställt åt mig, bland annat så fina mysiga hemmashorts med hög midja, jag gillar att mysa hemma i tajta kläder eftersom jag är så smal och perfekt.