lördag 12 september 2020

Fredagsshopping, lyxig hudvård och strass i höst

Blev en skön långlöprunda igår och sedan fredagsshopping på stan, köpte en så fin höstjacka i pälsimitation och en body scrub med doften "Lärkstaden" på & Other Stories, under veckan har jag hämtat paket med kashmirpannband, en till rosa halsduk och stövletter bland annat.

För att bevara fin färg under hösten använder jag Biotherm Autobronzant till kropp respektive ansikte och serumfoundations från Dior i två olika nyanser, för att få en perfekt färg i ansiktet applicerar jag respektive nyans med separata foundationborstar, sedan lite mineralpuder och solpuder på det.

Imorn kväll efter löpningen har jag planerat att rulla hårspolar i håret och göra en superfin hårstyling på måndag! Nu under hösten klär jag mig mycket i stickade tröjor och till helgen gillar jag accessoarer i pärlor eller strass, strass passar bra ihop med ett ljusrosa läppstift eller läppglans.