söndag 6 september 2020

Löpning och hemmaspa 🌾

Blir löpning bÄde idag och i morgon, dÄ jag varken trÀnade i fredags eller igÄr som planerat, ikvÀll ska jag Àta en hemlagad vegan bowl och planerar att ta ett lÀngre löppass imorn!

Fryser ut folk frÄn mitt liv som förstör mig och har gjort ett par kostÀndringar för att bli slankare och fÄ en smalare midja, sÄ skönt att bara fokusera pÄ mig sjÀlv för att fÄ tillbaka min skönhet efter denna vÄr och sommar!

Ser fram emot hÀmta paket med lite varma accessoarer och ett par nya ribbstickade byxor imorn och vÀntar Àven till imorn kvÀll med Kérastase hÄrinpackning och lite andra skönhetsbehandlingar hemma, har planerat att börja med fastan pÄ tisdag morgon om allt kÀnns bra dÄ.

Efter löpningen idag kommer jag nog dra pÄ mig ett par seamless svarta tights, en sweatshirt eller en piletröja och svarta promenadskor!