onsdag 27 januari 2021

Håller mig smal och vacker med mindre träning och istället lågintensiv cardio samt måttberäknade portioner vegansk mat

Är matematiker och äter mindre och nyttigare än de flesta andra kvinnor, för min målsättning att minska i vikt har jag minskat på löpträningen samt äter enligt tidigare enbart ett urval av världens nyttigaste veganska och ekologiska livsmedelsprodukter till frukost och middag och däremellan periodisk fasta, tränar just nu lågintensiv cardio varje dag som promenader och kortare löprundor. 

Att gå på diet handlar så klart inte bara om att äta rätt, det är lika viktigt att eliminera personer, energier och saker som skapar psykisk stress i hjärnan och därmed totalförstör dieten och viktminskningen.

Äpple och kiwi är två av världens nyttigaste frukter och klassade som "medicinalväxter", äter frukt och bär enbart på morgonen och till middag tillagar jag något glutenfritt som havregrynsgröt eller en rätt med råris, quinoa, linser etc som jag blötlagt 6-24 h innan.