fredag 8 januari 2021

Barbies harmoniska kvĂ€llsrutiner 🌾

PĂ„ eftermiddagen brukar jag ta en promenad eller en löprunda, gĂ„ en shoppingrunda pĂ„ stan eller nĂ„gon annan aktivitet, sedan pĂ„ kvĂ€llen pysslar jag alltid om mig sjĂ€lv och min skönhet med harmonisk kvĂ€llstid hemma, detta ingĂ„r i mina kvĂ€llsrutiner: 

  • Ta en skön dusch och dĂ€refter hud- och hĂ„rvĂ„rdsbehandlingar 
  • TĂ€nda ljus (klarar inte en kvĂ€ll hemma utan tĂ€nda ljus) 
  • Laga en ekologisk veganmiddag ifall jag Ă€ter middag 
  • Koppla bort frĂ„n sociala medier och "brus" en stund
  • Surfa och göra research pĂ„ internet inom exempelvis skönhet, mode plus lĂ€sa nyheter och e-mails och svara pĂ„ SMS/meddelanden, prata med min Ă€lskling ❤️❤️❤️
  • Se nĂ„got favorit tv-program eller en film 
  • Planera morgondagens eller veckans outfits 
  • Skriva listor och planera 
  • Diska och smĂ„stĂ€da, eventuellt fixa med tvĂ€tt eller liknande 
  • Borsta tĂ€nderna, smörja in hĂ€nderna med en bra handcreme och sedan sovdags!