måndag 24 oktober 2016

Ingen träning

Har inte tränat eller ens tagit längre promenader på över en vecka pga överspända muskler, vilket lätt kan fås om man som jag aldrig stretchar eller av andra orsaker. Har haft värk även i vila och måste ta smärtstillande och smörja på Voltaren gel, hoppas på att kunna börja träna igen i denna vecka, brukar alltid tycka det känns jobbigt att inte kunna träna som vanligt! Har genomgång av mina to do-listor (mitt liv och mina beslut styrs av mina listor!) och allmän planering. Måste asap när jag är frisk igen till frisören och få topparna klippta, vill alltid ha mina toppar jämna och raka. Måste bli bättre på att göra snygga frisyrer och ska lära mig göra en snygg inbakad fläta på sidan och pageant buns. Jag passar väldigt bra i en bun uppe på hjässan eller i nacken. Tycker att det till vardags även är supersnyggt med en slarvig knut uppe på hjässan.