onsdag 10 mars 2021

Yoga Life - Yoga Food

Just nu har jag precis ätit frukost och får se vad jag ska hitta på att göra senare idag, ska stryka ett par nytvättade plagg och planera våroutfits bland annat, hittat en massa kläder jag vill beställa till våren och sommaren och har nyligen beställt ett par så fina ljusrosa cardiotights! 

Till frukost äter jag vanligtvis olika saker, ibland blir det fruktsallad eller så gör jag en omelett eller en smoothie eller som idag så jag ätit bovetegröt, där jag blandat hälften boveteflingor och hälften glutenfria havregryn i gröten, så god! 

Har börjat ogilla kaffe och framförallt smaken av kaffe, så istället dricker jag ett par glas med cleanse tea varje dag 💚

Igår kväll mixade jag ihop en kikärtshummus med nyklippt färsk koriander som tillbehör till middagen och tänkte lägga upp ett recept på den på bloggen i veckan!