söndag 30 augusti 2020

Planera höstoutfits

Blev en löprunda i regnet idag, men sminket var nästan helt perfekt när jag kom hem, trots regnet! Har hårinpackning i håret just nu och tänkte föna det vågigt imorn till en perfekt vardagsmakeup, sedan ska jag köpa hårspolar att använda längre fram till en frisyr jag tänkt ut, är så lycklig över att vara Sveriges vackraste kvinna och skönhetsexpert! 

Beställde idag ett par mellanblå vida, ankellånga byxor med hög midja som jag även har i svart, de är så fina! Funderar just nu vad jag ska ha på mig imorn och tror det blir antingen en svart plisserad kjol med en figurnära topp som framhäver min slanka beniga perfekta kropp och smala midja eller ett par snygga byxor med en figurnära tröja eller kanske en stickad tröja.

Nedan har jag på mig träningskläder och en sweatshirt som jag brukar ha på mig efter jag tränat!