onsdag 22 mars 2017

Detta vill jag göra på min semester 🌸

Semestern är framförallt till för återhämtning och minst fyra veckors sammanhängande semester brukar vara det normala som behövs. Jag har jobbat flera veckor varje sommarlov sedan år 2000 och min första semester hade jag år 2008, därefter har jag inte haft någon längre semester eller gjort någon utlandsresa sedan sommaren 2011, då jag hade tre veckors sammanhängande semester. Detta vill jag hinna göra på min semester:

  • Rensa kläder och organisera om garderoben
  • Leta stilinspiration och shoppa nya kläder 
  • Fixa, inreda och organisera hemma
  • Göra en välplanerad och perfekt utlandsresa 
  • Skönhets- och spabehandlingar 
  • Gå på date eller umgås med min kille 
  • Ha grillmiddag med vänner i trädgården 
  • Göra utflykter runt om i Sverige 
  • Återhämta mig och få ny energi