måndag 12 september 2016

Den perfekta garderoben

Sedan länge har jag varit perfektionist med mitt utseende och min stil, jag avskyr oordning bland mina kläder eller att inte ha något passande att ha på mig. Med mitt utseende är jag framförallt noggrann med min hy och att ha välvårdat hår med en snygg hårfärg och jämna hårtoppar. Just nu håller jag på att uppdatera och organiserar den perfekta garderoben och ska även längre fram skriva en "stilbok", måste asap till IKEA och köpa fler tunna galgar. Den perfekta garderoben innehåller en bra mix av tidlösa basplagg och säsongsanpassade plagg i rätt färger och material för vardag, jobb, finare tillfällen, semester, träning, osv samt skor, väskor och accessoarer. Jag försöker alltid att undvika felköp och vid ont om plats kan det vara bra att byta ut kläderna efter säsong.