lördag 30 januari 2016

Mitt perfekta CV

Är utbildad civilekonom och har:
  1. Höga gymnasiebetyg
  2. Haft körkort sedan jag var 18 år
  3. Haft meriterande extrajobb och arbetat flera veckor varje sommarlov samt vardagar och helger parallellt med studier sedan jag var 15 år
  4. Arbetat som aupair i London respektive Washington DC och parallellt med arbete som au pair studerat engelska vid ett amerikanskt college 
  5. En magisterexamen med höga betyg och andra meriter från universitetet (aldrig behövt skriva en omtenta t ex)
  6. Min kandidatuppsats fick högsta betyg och blev nominerad av min handledare till en uppsatstävling
  7. Blev antagen som utbytesstudent till Cass Business School i London år 2007 på ekonomlinjen, men tackade nej 
  8. Haft meriterande heltidsjobb som revisor, trading controller, ekonomichef och som redovisningsekonom sedan examen  
  9. Har med godkänt resultat genomfört SwedSecs licensieringstest 
  10. Säkert något jag glömt!